Co trzeci Polak nie planuje dnia planujmy dzień!
36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem”. Ci, którzy starają się to robić osiągają więcej sukcesów!
36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem”. Ci, którzy starają się to robić osiągają więcej sukcesów!
Rewolucja technologiczna towarzyszy nam już od dawna, ale w ostatnich miesiącach zdecydowanie przyspieszyła.
W każdym warzywie i owocu występują różne mikroelementy, które stanowią jego supermoce.
Gala online trzynastej edycji Plebiscytu Polska Architektura XXL. Podczas transmisji LIVE poznaliśmy laureatów konkursu
„Niech no tylko zakwitną jabłonie” to piosenka znana ze znakomitego wykonania Haliny Kunickiej z lat 60
Długowieczność – marzymy o niej wszyscy. Jej sekret nie jest jeszcze w pełni znany, jednak wiadome jest, że styl życia i sposób odżywiania ma duży wpływ na wygląd skóry, zdrowie i samopoczucie
Niska w stosunku do popytu podaż nowych mieszkań czy stale rosnące ceny materiałów budowlanych sprawiają, że w najbliższym czasie najprawdopodobniej nie ma co liczyć na spadek cen nieruchomości
Polska wśród pięciu europejskich krajów z największą sprzedażą złota. Amerykanie prawdopodobnie pobiją rekord sprzedaży z 2009 r
Wakacje to okres, w którym dużo czasu spędzamy na świeżym powietrzu, a nasze oczy narażone są na wiele niekorzystnych czynników zewnętrznych, jak chociażby promieniowanie słoneczne, chlorowana czy słona woda, drobne urazy.
W Polsce, według danych GUS, 61,6% gospodarstw domowych posiada rower, a w domach zamieszkanych przez minimum cztery osoby jest to prawie 77%
Z myślą o użytkownikach urządzeń firmy Apple, telefonów i tabletów, Bank Pocztowy udostępni w swojej aplikacji mobilnej EnveloBank autoryzację za pomocą technologii FaceID
Zmiany wywołane przez pandemię COVID-19 wpłynęły na to, że dla wielu osób dom stał się nagle miejscem pracy
© 2015-2024 DTL.PL – Wszystkie prawa zastrzeżone.